Pravidlá pre vrátenie tovaru a platieb
- Je v našom záujme, aby ste sa pri vytváraní objednávok cítili sebaisto a nebáli sa prípadných nesprávnych objednaní. Ako prejav profesionality vám preto ponúkame 30 dňovú politiku vrátenia tovaru (pokiaľ to povaha produktu umožňuje), (30 dňová politika neplatí na tovar v rámci teplotného alebo chladiaceho reťazca!)
- Pre výrobky, ktoré podliehajú teplotnému reťazcu (dermálne výplne a pod.) je potitika vrátenia tovaru skrátená a platná iba na 24 hodín po doručení.
-
Pre vstup do online formulára prosím kliknite dolenižšie na modré tlačítko "Chcem vrátiť objednávku" alebo na modré tlačítko "Chcem reklamovať objednávku".
VRÁTENIE TOVARU ALEBO REKLAMÁCIA
Ak by sa vyskytli akékoľvek technické problémy, jednoducho zavolajte na naše oddelenie služieb zákazníkom (02/222 05 888, klapka 1) hneď, ako dostanete svoj tovar a vysvetlite, že chcete produkt vrátiť, prípadne reklamovať. Môžete nás tiež kontaktovať e-mailom na adrese info@zollnermedical.com
Výmena, alebo vrátenie produktu sa nevzťahuje na produkty, ktoré boli:
- Otvorené alebo čiastočne použité
- Poškodené (vrátane poškodenia vzniknutého počas prepravy späť k nám, z titulu nesprávneho zabalenia produktu).
Vymeniť alebo vrátiť produkt môžete iba v jeho pôvodnom a nerozbalenom obale. Vrátené produkty, teda ako produkty samotné, tak ich obal, by mali byť v rovnakom stave, v akom boli doručené, bez otvorenia, poškodenia alebo použitia.
Vrátenie finančných prostriedkov:
Vrátenie platby je možné spracovať až po bezpečnom doručení tovaru späť do nášho skladu. Hneď ako nám bude váš tovar doručený, peniaze vám budú vrátené do 5 pracovných dní. Platba môže byť uskutočnená až po opätovnom vrátení produktu a jeho následnej kontrole naším pracovníkom.
V prípade, že klient má záujem o výmenu tovaru na vlastnú žiadosť za iný tovar, bude mu v tomto prípade naúčtovaný poplatok za kuriérske služby.
OUTLET:
Akékoľvek objednávky v našej sekcii „OUTLET“ na webovej stránke, sú nevratné/vymeniteľné za inú položku, pokiaľ nie sú CHYBNÉ. (To znamená, že nebude uznaná žiadna refundácia aj keď bude tovar vrátený v rámci našich vyššie uvedených pravidel vrátenia tovaru)
Z titulu správneho spracovania a zamedzenia prípadných nedorozumení, pokiaľ má zákazník záujem o výmenu tovaru, tá sa robí iba formou dobropisu vráteného produktu a vrátením finančnej čiastky za tovar na účet klienta. Pokiaľ si chce klient za vrátený tovar vybrať iný produkt, musí si vytvoriť v systéme novú objednávku.
PRODUKTY V RÁMCI CHLADIACEHO REŤAZCA:
Upozorňujeme, že neprijímame vrátenie akýchkoľvek položiek z chladiaceho reťazca (napr. PRX a pod.), pokiaľ nie sú chybné z našej strany pri dodaní tovaru.
Všetky „Žiadosti o vrátenie tovaru“ musia byť po novom vytvorené v našom digitálnom systéme, aby boli dohladateľné a sledovateľné. Reklamácia alebo vrátenie nebudú akceptované prostredníctvom telefónu, živého chatu, webovej stránky, alebo e-mailu.
Akákoľvek chyba produktu by mala byť zaznamenaná do maximálne 24 hodín po dodaní a spoločnosť môže, pokiaľ to považuje za nutné, znížiť cenu alebo vymeniť produkt alebo vrátiť finančné prostriedky bez toho, aby kompenzovala akékoľvek prepravné náklady, dane, vzniknuté clá a môže určiť ako budú produkty zaslané späť do svojho skladu.
Ak výrobca stiahne produkt z trhu, budeme vás o tom informovať a poskytneme vám pokyny k povinnému vráteniu. V takomto prípade obdržíte e-mail s podrobnými informáciami o stiahnutí produktu z obehu, tzv. Recall.
V prípade otázok nás prosím kontaktujte na čísle 02/ 222 05 888, klapka 1
Aktualizácia: 26.01.2025