Pravidlá pre vrátenie tovaru a platieb

  1. Je v našom záujme, aby ste sa pri vytváraní objednávok cítili sebaisto a nebáli sa prípadných nesprávnych objednaní. Ako prejav profesionality vám preto ponúkame 14 dňovú politiku vrátenia tovaru. Pre výrobky, ktoré podliehajú teplotnému reťazcu (dermálne výplne a pod.) je potitika vrátenia tovaru skrátená a platná iba na 5 dní. Funguje to nasledovne:
  2. Ak nie ste spokojní s objednávkou z akéhokoľvek oprávneného dôvodu, jednoducho zavolajte na naše oddelenie služieb zákazníkom (02/222 05 888, klapka 1) hneď, ako dostanete svoj tovar a vysvetlite, že chcete produkt vrátiť. Môžete nás tiež kontaktovať e-mailom na adrese info@zollnermedical.com
  1. Výmena, alebo vrátenie produktu sa nevzťahuje na produkty, ktoré boli:
  • Otvorené alebo čiastočne použité
  • Poškodené (vrátane poškodenia vzniknutého počas prepravy späť k nám.
  1. Vymeniť alebo vrátiť produkt môžete iba v jeho pôvodnom a nerozbalenom obale. Vrátené produkty, teda ako produkty samotné, tak ich obal, by mali byť v rovnakom stave, v akom boli doručené, bez otvorenia, poškodenia alebo použitia.
  2. Upozorňujeme, že v prípade, pokiaľ vytvoríte objednávku, ktorú odmietnete prevziať od kuriéra, v dôsledku vrátenia tovaru vám nebude vrátená žiadna náhrada. Náš interný systém eviduje všetky vratky, prípadne poskytnuté výmeny.
  1. DÔLEŽITÉ: PRED VRÁTENÍM PRODUKTU NÁS MUSÍTE KONTAKTOVAŤ A POŽIADAŤ O „FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU“. SÚHLAS NA VRÁTENIE PLATBY BUDE VYDANÝ AŽ PO OBDRŽANÍ TOHOTO FORMULÁRU A JEHO SCHVÁLENÍ. VRÁTENIE TOVARU JE PLATNÉ IBA PO DOBU STANOVENÚ V ODSEKU 1 TOHOTO ČLÁNKU. V PRÍPADE, ŽE VRÁTENIE TOVARU BOLO AKCEPTOVANÉ, FINANČNÁ ČIASTKA BUDE PRIPÍSANÁ NA ÚČET DO 5 PRACOVNÝCH DNÍ.
  1. Vrátenie finančných prostriedkov: Vrátenie platby je možné spracovať až po bezpečnom doručení tovaru späť do nášho skladu. Hneď ako nám bude váš tovar doručený, peniaze vám budú vrátené do 5 pracovných dní. Platba môže byť uskutočnená až po opätovnom vrátení produktu a jeho následnej kontrole naším pracovníkom.
  1. V prípade, že klient má záujem o výmenu tovaru na vlastnú žiadosť za iný tovar, bude mu v tomto prípade naúčtovaný poplatok za kuriérske služby.
  1. OUTLET: Akékoľvek objednávky v našej sekcii „OUTLET“ na webovej stránke, sú nevratné/vymeniteľné za inú položku, pokiaľ nie sú CHYBNÉ. (To znamená, že nebude uznaná žiadna refundácia aj keď bude tovar vrátený v rámci našich vyššie uvedených pravidel vrátenia tovaru)
  1. Z titulu správneho spracovania a zamedzenia prípadných nedorozumení, pokiaľ má zákazník záujem o výmenu tovaru, tá sa robí iba formou dobropisu vráteného produktu a vrátením finančnej čiastky za tovar na účet klienta. Pokiaľ si chce klient za vrátený tovar vybrať iný produkt, musí si vytvoriť v systéme novú objednávku.
  1. PRODUKTY V RÁMCI CHLADIACEHO REŤAZCA: Upozorňujeme, že neprijímame vrátenie akýchkoľvek položiek z chladiaceho reťazca, pokiaľ nie sú chybné z našej strany pri dodaní tovaru.
  1. Všetky „Žiadosti o vrátenie tovaru“ musia byť zaslané e-mailom na (info@zollnermedical.com), aby boli dohladateľné a vysledovateľné. Žiadna náhrada nie je akceptovaná prostredníctvom telefónu, živého chatu alebo webovej stránky.
  1. Akákoľvek chyba produktu by mala byť zaznamenaná do maximálne 48 hodín po dodaní a spoločnosť môže, pokiaľ to považuje za nutné, znížiť cenu alebo vymeniť produkt alebo vrátiť finančné prostriedky bez toho, aby kompenzovala akékoľvek prepravné náklady, dane, vzniknuté clá a môže určiť ako budú produkty zaslané späť do svojho skladu.
  1. Pokiaľ je spoločnosť informovaná o stiahnutí výrobku z obehu výrobcom, informuje a poskytne klientovi príslušné pokyny pre povinné vrátenie výrobku, na ktorý bol vydaný „recall“ v tomto prípade obdrží klient všetky informácie o plánovanom stiahnutí produktu z obehu emailom.

V prípade otázok nás prosím kontaktujte na čísle 02/ 222 05 888, klapka 1

Aktualizácia: 1.6.2023